תפריט סגור

רחיצת מכוניות לפני מכירה ללקוח

תאריך היעד שלנו שיש התינוק החדש שלנו מתקרב במהירות, וכמו בפעמים אחרות שאנחנו מקבלים את כל הדברים התינוק רחצו ומוכנים להגעתו החדשה. זו הפעם הראשונה שאני לוקח ממושב המכונית כל כך את החומר וחגורות ניתן לכבס במכונת הכביסה ובמושב בפועל המקורצף ולהגדיר לייבוש. בלית ידנית כדי להדריך אותי, אני יוצא להרפתקה מאתגרת של פירוק מושב המכונית מיוצר מתוחכם.

ידעתי שחלקו התחתון של מושב המכונית עלול להתפרק, אבל לא הייתי בטוח בן הייתה ממוקם אז התחלתי עם מה שאני יכול. התחלתי למשוך את החגורות החוצה.עמותת צליאק  שאלתי את הרוח כדי לתת לי את החוכמה שהייתי צריכה להפריד את פיסת התמיכה התחתונה מלמעלה.

כשבחנתי מקרוב כל חתיכה, עדיין מרגיש די בטוח איך להפריד ביניהם, המשכתי עם ראש פתוח. ושם זה היה המנוף שהייתי צריך לעשות את ההפרדה האקדמית עמק יזרעאל . בשלב זה אני צריך זוג ידיים נוסף להחזיק בידית כמו שהסרתי את פיסה התחתונה, אז התקשרתי אחת הבנות שלי שיעזור לי.

ואז, זה היה על מנת להסיר את הבד מהמושב בפועל וסופו של דבר לשחרר את כל החגורות. עם כל צעד, המשכתי להסתמך על החוכמה של הרוח שתדריך אותי עד למושב המכונית היה חשוף לחלוטין.

עכשיו בואו נסתכל מקרוב על הפעולות שאתה יכול להשתמש כדי לעזור לך להשיג את מה שאתה יצא לעשות, כך שתוכל להתעצם מבפנים, להשיג את מטרותיך ולשנות את החיים שלך.

1) בהירות – לקבל ברור על מה שאתה רוצה

ידעתי בדיוק מה אני רוצה את התוצאות בסוף תהיה – לי מכונית מושב נקי לתינוק החדש. ידעתי שאני צריך לפרק את כל מה שאף על פי שלא היה לי מדריך שידריך אותי. עדכון נגיף הפוליו תחילה לא היה לי מושג איך אני הולך לגרום לזה לקרות, אבל ידעתי מה אני רוצה וזה היה מספיק טוב.

כאשר אתה ברור על מה אתה רוצה את התוצאה של הרצון שלך להיות, זה לא משנה אם אתה לא יודע איך לייצר את התוצאות בפועל או יודע מה צעדים שיש לנקוט פעולה בהתחלה. מה שאתה צריך יינתן בכל שלב של הדרך. התפקיד שלך הוא להיות ברור על מה שאתה רוצה.

2) החלטה – להחליט מה אתה רוצה

אני קבלתי החלטה שאני הולך לשטוף את חומרי מושבי הבטיחות לרכב וכדי לעשות את זה הייתי צריך לפרק את הכל. אני לא הרשיתי לחוסר ידע שלי כדי לפתור חיפוש משרה לעבודה את המצב כדי לעצור אותי מלעשות את הצעד הראשון. אני עשיתי החלטה נחושה שאני אקבל את התוצאות שרציתי.

כמו שאתה עושה החלטה נחושה ולשמור מאשר מחדש החלטה שכל צעד ושעל, היקום יביא את כל הסיוע שאתה צריך כדי לעזור לך להשיג את המטרה שלך. אני יכול לתת לו ואפשרו את המצב כדי להכתיב את התוצאה של חוסר פעילות, אבל ידעתי שיש דרך ואני מוצא אותו גם אם היה לי לנקוט בצעדים קטנים בהתחלה.

3) בקש חוכמה

שאלתי את הרוח לחוכמה כל צעד ושעל. אמרתי, "רוח קודש, אנא עזור לי להבין את זה. בבקשה להראות לי איך למשוך את זה לגזרים." ידיעת שהעזרה שנתנה לי מידע על השכלה גבוה  את העידוד שאני צריך לרדוף אחרי המטרה שלי.

פעמים רבות אנו לוקחים על עצמו משימות בעצמנו לחשוב שכולנו לבדה ואין לנו עזרה. אבל כאשר אתה מבין שיש לך את החוכמה האוניברסלית בתוכך – יש לך גישה לכל הידע – אין שום דבר שיכול למנוע ממך להשיג את מטרותיך. אתה לא לבד. אתה לא צריך להסתמך על ידע מוגבל, כאשר יש לך גישה לאספקה ​​בלתי מוגבלת.

4) קח את הפעולה

לקחתי פעולה על מה שידעתי ועבדתי עם זה. לא משנה מה ידע מועט שיש לך הוא שאתה יכול לזרוע זרעים באדמה של הרוח וכאשר נזרע יתחיל לגדול ולהתרחב. כפי ששאלתי את הרוח לעזרה, לקחתי צעדים קטנים לקראת השגת המטרה שלי ואלה צעדים הורחבו על ידי החוכמה של הרוח.

אתה רואה, כי אני היה פתוח להדרכת רוח, הפעולות שלי היו גם בבימויו של ידי רוח. אני זוכר שבאמצעות המברג בנקודה אחת כדי לפתוח אחד מהחלקים. חוש הטעם אני התעסקתי עם זה קצת – לחיצה על לחצנים סביבו, אבל זה לא עבד – פשוט הרגשתי לדחוף את המברג מתחת וזהו, זה התפרק כל כך בקלות.

הרוח יודעת את הנתיב המדויק שאתה צריך ללכת, את השלבים המדויקים שאתה צריך לקחת ואת המילים המדויקות שאתה צריך לומר. לכן, כאשר אתה להניב לחוכמה האלוהית כל מה שאתה שם את היד שלך להופך להיות מוצלחת.

חפש את החלק 2 בקרוב.

משנה את החיים שלך אולי נראה כמו תהליך מתסכל מכריע. אבל זה לא חייב להיות בו אם אתה נתון אסטרטגיות צעד אחר צעד ברי ביצוע פשוטים שתקבלנה ממך שבו אתה נמצא למקום בו אתה רוצה להיות ולחוות את חיי השתנו.

ועכשיו אני מזמין אותך כדי לקבל גישה מיידית חינם לגיליון הראשון של שינוי עכשיו! עלון מהדורה מיוחד שבו אני הולך נוסף לעומק ולהרחיב על צעדים פשוטים יותר, כך שתוכל להישאר מחובר למקור כוח שלך, להתעצם מבפנים ולקחת שליטה על החיים שלך

Call Now Button072-326-4138 דילוג לתוכן