תפריט סגור

גריטת רכב ישן

כל מה שצריך לדעת על גריטת רכבים ישנים

הגיע הזמן להיפרד מהרכב הישן אך לא מצאת לו קונים? יש לך דרך להוציא מהרכב שלך כמה שקלים! ניר המהיר מציע לך גריטת רכבים ישנים לכל סוגי הרכבים והשנתונים בתהליך ליווי שקוף, מהיר ומקצועי. ניר המהיר קונה רכבים לפירוק או רכבים לגריטה ויכול להגיע לאסוף את הרכב שלך 24 שעות מתי שנוח לך!

גריטה לרכב פרטי

כנראה שהגעת לכאן כי שמעת מחברים או משפחה שהמדינה מעניקה 3000 שקלים על כל רכב ישן שהורד מהכביש. ובכן, פעם זה היה אבל במציאות של היום התקציבים נעלמו אך האפשרות לגרוט את הרכב שלך נשארה.
ישנן מספר סיבות לגריטת רכבים ישנים כשהעיקריות הן להוריד רכבים ישנים ומזהמים מהכביש, לנקות את המדינה מרכבים שעומדים סתם ברחובות או בחניות ולהניע את שוק הרכבים קדימה לדגמים חדשים וידידותיים יותר לסביבה.

מהם הקריטריונים לגריטת רכבים ישנים?

כדי לעשות לך סדר בדברים, משרד התחבורה חיבר תקנות אשר קובעות במדויק את הקריטריונים לגריטת רכב ישן:

  • רכב פרטי נוסעים בלבד
    זאת אומרת כל רכב שכתוב לו ברישיון רכב פרטי ואין לו אפשרות להעמסת סחורה מכל סוג (גם לא משאיות קטנות)

  • רכב תקין מבחינה מכנית
    הרכב לא חייב לנסוע, אבל חובה שיהיו ברכב כל החלקים של הרכב כאילו הוא יוצא לנסיעה. רכב פרטי נוסעים ללא מנוע, לא נחשב רכב תקין מבחינה מכנית ולכן לא ניתן לגרוט אותו.

  • רישיון רכב בתוקף
    בדומה לסעיף למעלה, הרכב צריך טסט כדי להוריד אותו מהכביש מכיוון שלמדינה אין אינטרס להוריד רכב שממילא לא נוסע מהכביש.

גריטת רכבים ישנים

חיפוש קצר באינטרנט יעלה לך לא מעט חברות שמתעסקות בפירוק רכבים וביננו, הן מאוד דומות זו לזו. ההבדלים מגיעים בשני מישורים – אישור משרד התחבורה והשירות של החברה. אישור עיסוק בגריטה מטעם משרד התחבורה מעיד על כך שהחברה היא חברה רצינית שפועלת בצורה חוקית כך שהעברת הרכב לפירוק תסתיים באמת בפירוק של הרכב ולא "תעלים" אותו מעינייך רק כדי להשתמש בו בדרכים מפוקפקות. השירות של חברת גריטת רכבים חשוב מאוד מכיוון שזהו תהליך קצר, אבל מעט מסורבל ולכן איש שירות מקצועי יוכל לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף.

איך למסור רכבים לגריטה?

מכיוון שהרכב יורד מהכביש, רישיון הרכב שלו כבר לא תקף ולכן יש להגיע לדואר עם ת"ז, רישיון רכב וצ'ק מבוטל ולהעביר את הרכב לדרגת רישוי זמנית אשר תקפה ליומיים בלבד. מה שאומר שעליך למצוא חברת גריטה מבעוד מועד כדי לא להיתקע עם הרכב.

לאחר שבחרת חברה שתבצע את הגריטה, יש להעביר בעלות את הרכב לחברה ולקבל את התשלום שהוסכם מראש.

מה קורה לאחר מסירת רכב לגריטה?

אחרי העברת הבעלות לחברת הגריטה וקבלת התשלום על הרכב, החברה תגרור את הרכב למגרש גרוטאות ותתחיל במלאכת הפירוק כשהיא תשים דגש על הפרדת החלקים השונים של הרכב – פלסטיק, ברזל, חלקי חילוף וכו' והרכב רשמית יעלם מעל פני הכביש.

Call Now Button072-326-4138 דילוג לתוכן